Yldsmt_1405 Bugün 4 hafta 4 günlük olduk 17.1 41.8 138.96 414.98 Değerlerim nasıl sizce arkadaşlar Yavaş ilerlemesi normal ki İlk hamileliğim tedirgin oluyorum Kese ve kalp atışı ne zaman gidebilirim hastaneye
Birkucukmutluluk Yldsmt_1405 hayırlı olsun gayet güzel artmış degerleriniz son adet tarihine göre 7 haftalik giderseniz daha iyi olur erken gittiğinizde kese oluyor bebek gözükmüyor boşuna insan strese giriyorum hiç gerek yok biraz daha beklerseniz daha iyi olur ☺️
Yldsmt_1405 Allah razı olsun çok teşekkür ederim 🙏 Anlamadığım için değerlerim düşük gidiyor diye üzüldüm Birkucukmutluluk