gizemayy Bu haftalarda suyu azalan ve doğum için bir seçim yapmak zorunda kalan oldu mu ? Ne sancım var ne nişan. En başından beri normal diyorum , doktor 2 güne yatışımı yapmak istiyor
mrv94 gizemayy bana da 37 haftada demişlerdi çok korkuttu doktor yatış verdi kabul etmedim Havuç suyu içebilirsin suyu arttırır demişti. Bir de tek doktorla kalmayın başka doktora da gidin mutlaka ben öyle yaptım. Nst ve usg de belli oluyor zaten. İyiki başka doktora da gitmişim çünkü her şey yolundaydı ilk doktor yüzünden 2 gün ağladım boş yere
yaasemin gizemayy riske atmayın haftanız tamamlanmış normal olcak diye bişey yok 39 haftada suyum azaldı ve sezeryan oldum ilk oğluma
Jfatmax gizemayy zaten haftan gelmiş doğmak için eğer suyu azalırsa daha fazla kakasını yiyebilir bebeği düşünmek gerek
mrv94 gizemayy acilde de baktırabilirsiniz bebeğin hareketlerini takip edin. Usg de 4 cebe bakıyolar orada belli olur. Ben şehir hastanesine gidiyorum orda da aynı doktor hiç denk gelmiyor başka doktora bu durumu anlattım ekranı bana çevirip göstermişti korkma sıkıntı yok diye. İçiniz rahat etsin istiyorsanız başka bir doktora daha gidin derim
Munevver_kaplan_33 gizemayy doktorunuz sezeryan yonelikli bir doktor mu yoksa normal doğum yonelikli biri mi bazı doktorlar malesef sezeryana yonelikci olduğu için bazen bazı bahaneler uydurabiliyorlar . mesela benim bu 2. Gebeligim ilk doğum normal oldu sıkıntılı bir doğum geçirdim korkuyorum ama sezeryan ameliyat ortamı felan ondan da korkuyorum doktoruma dün dedim ne yapayım bilmiyorum aklım ikisine de kayıyor dedim fiyat olarak ikisine 18 buçuk dedi ama dedi gel normal doğum yap ben biraz daha birşeyler yaptırmaya calisicam fiyatta dedi yani her doktor bir değil hani ben öyle deyince ozeldeki doktorlarin çoğu hemen sezeryan yap diye atlarlar hemen 37+6 günlük oldum ilk gebeligim 38+5 de oldu bakalım bu ne zmn olacak
gizemayy Beyzatls Ben normal istiyorum diye önce suni verecek ama suniden de korkuyorum , bir karar ver diyor 😢
yaasemin gizemayy hayır normalden sezeryanla döndüm açılmam olmadı bebek kanala girmedi sancım yoktu sunı verdiler bi işe yaramadı suyumda azalınca mecburi sezeryan olmuştum bebeği çıkardıklarında kordonunda 3 düğüm olmuş o yüzden hakkınızda hayırlısı olsun
Jfatmax Beyzatls onun zaten içeride tutmasını sağlayan o su zaten biterse kakasinj yapar doktor hicmi demedi
Annelikmghb gizemayy haftaniz gelmis zaten sizin terciginiz bebegin hayatini etkileyebilir. Doktor riske atmak istemiyor ama tabi siz bilirsiniz dokuz ay tasiyan sizsiniz dikis olacak diye bebegi tehlikeye atmayin derim saglikla kucaginiza alın
Jfatmax Beyzatls benimde sınırda suyum eğer altına inerse doğuma alicaklar zaten suyun az olduğu için doğuma alicaz demiş yoksa almazlar