basakc36 34+4 haftalık hamileyim. Ayakta, uzanırken, sağa ve sola dönerken her türlü karnım çok sert bebek çok kasıyor kendini. 29+3teyken nstde sancım çıkmıştı 1 gece yatışım yapılmıştı ama bu denli ağrı ve kasilmam yoktu yani ben hissetmiyordum. 2 gündür özellikle nefes dahil almakta yürümekte güçlük çekiyorum acile gitsem mi diye düşünmüyor değilim 😔