Htccndn Kızlar bu korseden düşünüyorum doğumdan sonra kullanmak için yorumlarınıda okudum herkes çok memnun normal doğum yaptıktan kaç gün sonra kullanabiliyoruz bilginiz varmı ?
tatlibebegim_ Htccndn 1 hafta 10 gün olabilir hatte ertesi günüde olabilir benim acıdan aklıma korse bile gelmemişti🫠
Htccndn tatlibebegim_ ahaha inşallah benim aklıma gelir çok istiyorum kullanmayı çünkü gerçekten işe yarıyormuş 😂
tatlibebegim_ Htccndn benim hamilelikten öncede göbeğim vardı doğumdan sonrada aynı oldu değişen bişey olmadı sadece ilk 1 ay göbeğim çok cıvıktı dokunduğumda slime gibiydi yapışkan oyun var ya😂😂
Htccndn tatlibebegim_ benimde hamilelikten önce göbeğim vardı 😂 zaten kilolu hamile kaldım benimki slime gibi değilde elinle tutsan gelir ama yani 😂 inşallah bunun faydası olur 😂
tatlibebegim_ Htccndn hamileyken benimde öyleydi ama Doğumdan sonra cıvık oluyor baya korse toplar inşallah
Htccndn tatlibebegim_ inşallah canım ya toparlamazsa çok üzülürüm vallaha ya artık mekik çeker dururum 😂
tatlibebegim_ Htccndn toparlanmazsada bebeğinin canı sağolsun kız😌hiç kilo almadan doğuma girdim ertesi günü 10 kilo birden verdim
Htccndn tatlibebegim_ ya tabiki öyle oğluşumun canı sağolsun ama insan yinede bir takıyor 😂 ne güzel hiç kilo almadan girmişsiniz bende 34+3 günlük hamileyim 5 kilo aldım inşallah daha almam diye düşünüyorum çünkü 78 kiloyla hamile kaldım ilk zamanlarımda 75 kiloya düştüm şuan 79-80 arası gidip geliyorum 😒
tatlibebegim_ Htccndn bende 73le hamile kaldım ilk 3 ay 70e düştüm bulantıdan sonra verdiğimi geri aldım işte o kadar, sağlıklı olsunlarda hiç önemli değil normal doğum mu düşünüyosun
FB_15 Kullanmana bile gerek yok çünkü normal doğumda vücut kendini çabuk toparlıyor sezeryanda göbek kalıyor her türlü
Htccndn FB_15 evet öyle sezeryanda daha çok kalıyor ama ben dedim yinede kullanim daha çabuk toparlasın 😂
Htccndn tatlibebegim_ ay maşallah sana canım ☺️ evet tek duam sağlıklı sıhhatli kucağıma almak ben normal düşünüyorum canım doğumu zaten geçen hafta gittiğimdede baş aşağı geliş dedi doktor inşallah bir aksilik çıkmaz ☺️