Cyclo-Progynova İlacını kullanıyorum 1 haftadr 2. Kutuya başladım ve 2 gündür yüzümde aşırı sivilcelenme oldu ağrılı sivilceler büyük ve küçük şeklinde çok kötü oldu yüzüm yanak alın dudak üstü çene gibi yerlerde çıkıyor ve bu aksam daha bi arttığını gördüm büyük çıkanlar çok ağrılı. Benim bu ay hormonum düştü fsh hormonum yüksekti bu ay düştüğünü gördüm bu ilaçtan mı böyle oldu yoksa hormonda düşüş oldu yükseliş oldu ondan mı çok moralim bozuk gerçekten kullananlarda sivilcelenme oldu mu lütfen yazar mısınız ya