Miniklerinannesiyim göğüs kalkanı yerine gümüş kapak alabilirsiniz. 1 adet göğüs pompası yeterli ben avent kullanıyorum çok memnunum sütüm çok geldiği için doğumdan itibaren sağıyorum. Bebeğiniz kış bebeği ise peluş kundak ve peluş tulum alabilirsiniz. Biberon olarak Chicco yerine avent öneririm çünkü emziği o marka alacağınız için ikisinin de ucu aynı olmalı bebek emzik biberon ve meme ucunda şaşırabilir. Islak mendil ve bezi bir arada kullanacağınız hammur markalı düzenleyici var eliniz ayağınız olur. Pişik kremi olarak bir mustela bir de ağır pişikler için sudo krem çantanızda mutlaka bulunmalı. Battaniye olarak kış bebeği olacaksa sayısını arttırın derim. Ben yazın doğurmama rağmen sürekli kustuğu için değiştirdim. 2 adet ateş ölçer aldım birisi dijital diğeri kol altından bazen doğru ölçemeyebiliyorlar. Duş küveti, yıkama filesi olmazsa olmazınız olacak birde bebek olduğu için bornoz çok çok büyük gelir havlu almanızı tavsiye ederim. Ben termometre kullanıyorum oda sıcaklığı için, ona göre üstünü ayarlıyorum. Bir de göğüs pedi sizin için sütünüz çok akarsa her yere damlıyor o pedler en azından daha hijyenik