Lolaa2727 Herkese selam 39+3 deyiz hala tık yok.. 🙄 Squat, pilates,merdiven, aksak yürüyüş, ananas… Tüm tuşlara basıyorum 🤣 Var mı aynı durumda olan??? Ve önerisi olann?? 🫠🙏(bi an once kucagima alma istegi de cabası)
ikiprensesbebiissss Lolaa2727 hurma yiyin 7 8 tane :) sancım vs yokken gece yedim ertesi sabah nişan geldi :) denk mi geldi yoksa etkisi oldu mu bilemem
Hira34-zeynep Lolaa2727 ben 1 Eylül de doğum yaptim 39 +3 sicak suyla yikandim yürüyüş yaptim ama sanci yoktu aclma vardi
Ceycey1881 Lolaa2727 canim bende ayni 39+2 ama tık yok yani ne gelen var ne giden dogurmak istiyorum artikk
Lolaa2727 Hira34-zeynep yaa hayırlı olsun bebisiniz sağlıkla büyüsün 🫠🙏 sıcak suyu duydum ama denemeye cesaret edemedim 🙄
Feyzaftm Bi yerde okumuştum tarçın karanfil hurma kaynatıp suyunu içince doğumun başlamasını sağlıyormuş deneyebilirsiniz Çömelme hareketi, cinsel ilişki, gögüs ucu masajı nın faydası oluyrmuş
Suliss76 Lolaa2727 Dün gece yarım saat kadar sıcak suda keyif yaptım ama leğene falan oturmadım kırılır diye🤣🤣 suyu açtım fayansa oturdum aldım elime maşrapayı baya suyla oynadım Sabah kontrole gittim Allah’a şükür açılmam başlamış Rahim yumşamaya başlamış sıcak su tavsiyemdir sonra suyu yukarı alıp belime gelmesini sağladım suyu severim 😅😅
Suliss76 Lolaa2727 Dene hem de keyifli oluyo 😅😂 hatta eşime dedim ki ben duşa giricem kalkamazsam yardıma gell seslenirsem tamammı dedim tamam dedi geldim bi baktım uyumuş😂😂
Aden35_yn Suliss76 bende suyun içinde oturmayı çok seviyorum ama kalkmak bi mesele vücut ağırlaşınca oturarak duş alıyorum 😂