Sude55 Hemoglobin değerim 9.5 ferritinim de 4.85 sürekli demmir ilaci kullanmama rağmen değerlerim yukselmedi 36. Haftadayim doğumda yaklaşıyor. kansızlık Normal doğuma engel midir. Ya da doğumdan sonra kan takviyesi falan gerekicek mi bilen var mi
aslhnkrts9 Sude55 benim de ferritin 9 du normal yaptım doğumdan sonra kan ilacı verdi doktorum onu içtim toparladı baya
birrana Sude55 engel değil ama doğum sonrası demir serumu yada takviye almanız şart yoksa baygın düşebilirsiniz
Bh05 Sude55 benimde kanım çok düşmüştü eritrosit kan takviyesi aldım 2 tüp çok zor oluyor kansızlık halsizlik nefes darlığı bir sürü sıkıntı yapıyor ben 39+5 de sezeryan oldum
ZO_Zeynep9098 Sude55 aynı durum bende de var degerlerimi tam bilmiyorum ama hangi hastaneye gitsem kanın çok düşük kan ilaç kullanıyor musun diyır ilaçlardan bir fayda göremedim bende kuru üzüm ve pekmez yiyorım bakalım ne olacak bende normal istiyorum inşallah normal doğum yapabiliriz😇
Sude55 ZO_Zeynep9098 ilaçları kullanmanız gerektiği gibi yani aç karnina ve düzenli kullanın sonradan bebek sizden beslenmeye başlayınca toparlamak zor oluyor. Ben demir ilacini bazen unuttum bazen tok karnına aldım ciddiye almadım yani şimdi ne besinlerle ne de düzenli düzgün kullansam da ilaçla bile toparlayamiyorum
ZO_Zeynep9098 Sude55 evet bende bazen aç olanı tok yemeğin başında olanı tok karnıma falan içiyprım o halde düzene sokayım
Sude55 ZO_Zeynep9098 yemekten önce içmeyi unutuyordum akşamları da içmeden yatıyordum. Alarm kurdum düzenli icebilmek için ama tabi biraz geç kaldım şimdi 36. Haftadayim 27. Haftadan beri düzgün içiyorum diyebilirim