betulk027 Kızlar merhaba ben 6 aylık hamileyim daha önce 3 düşük oldu kan pıhtılaşması..şimdi kıymetli bir bebek saç boyatsam mı bir de özel bölge temizliği için ne önerirsiniz😊tşk
ayaniz betulk027 saç boyatmayı hiç düşünmedim bile 9.ayımdayım .. kendi kuaöfrümde boyaya karsı en organik olan bile kimyasaldan olusuyor dedi.. Özel bölge icin kesnlikle agda büyük rahatlık✊🏻
Ellaynagme betulk027 sac icin kesin bir bilgi yok. Kadin dogumcular 3. Ayda boyatabilirsiniz diyorlar. Sen yinede doktoruna bi sor bakalim ne diyecek.
Ellaynagme betulk027 ozel bolge icinde jilet kullaniyorsan oyle devam et. Ilk defa agda onerilmiyor hamilelik doneminde. Ama her zaman yaptigin biseyde sakincasi yok. 🤗
Sevgiseli betulk027 ben hamile oldugumu bilmeden hem actirip hemen ustune boyama yapildi ve hep aklima geliyo acaba bisey olur mu diye ama bilmeden boyatmistim baslarda .
betulk027 Ellaynagme ben ağda kullanıyorum ama doktoruma sormaya utandım asistanı jilet kullan dedi🙄jileti de hiç sevmem🤮
031965 Boyama hiç benim de çok içimden geliyo ama emzirme dönemine kadar boyatmıycam, özellikle emzirirken tavsiye etmiyolar boyamayı. Ağda konusunda da eğer kasılırsan gitme çünkü rahimde kasılıyormuş. Ben hep giderdim hiç acımazdı da ama son gidişimden sonra lekelenmem oldu doktorum ağdada kasılmış olabilirsin dedi o yüzden anca doğum zamanı giderim ben de
betulk027 031965 cidden mi 😱ay demek doğru bana da böyle dediler ben yine sizlere danışmak istedim jilet kullanırım😞