Nurlena zaten şu saçma sapan ikili üçlü tarama testlerini ortadan kaldırıp direkt herkesi fetale yönlendirseler nolucakki yani. Zaten tarama testleri hep yanlış sonıç veriyor. Fetali bi uygun fiyata getiremediler nedir yani kandan bakılıyo bukadar zor olan ne anlamıyorum