Merhaba yine ben 😊 geçen hafta yumurta toplama işlemim oldu. Adet olmayı bekliyorum. Bir kaç gündür kasık ağrılarım var. Esas konuya gelecek olursam; biz opu işlem günü ilk adette başlayacak mıyız diye sorduk doktor da evet dedi. Transfer için tedaviye başlayacağız diye anladık. Anestezi etkisi ile detay sormak da aklıma gelmedi. Ama burada hep 2. adetin beklenildiğini okudum. Heves edip üzülmek istemiyorum daha sonra. Hiç ilk adetten sonra transfer olan oldu mu aranızda?