Sekiz aylık bebeğim doğduğundan beri sürekli ağlayan bir bebek. Hiç düzelme olmadı. Aylardır devamlı dip dibe yaşıyoruz. Ne zamana kadar böyle olacak? Uyuması saatler sürüyor. Birazcık oynasa hemen canı sıkılıp ağlamaya başlıyor. Onunla ilgilenmek dışında hiçbir şey yapamıyorum. Bürün bebekler böyle mi?