zmz5857 Duruu3 ölmüş veya ailede olan bir ismi koymak bana hoş gelmiyor. Ama siz ve esiniz problem etmiyorsa neden olmasın
Sedabadak Duruu3 ilk oğlumda doğum yaptım 10 gün sonra babam vefat etti içimde kaldı 2..olursa koyacağım dedim ve koydum nasıl mutlu olacaksan öyle yap
Leylaaa_46 Duruu3 ölen birinin veya yaşlı birinin adini koymak çocuk için iyi değil diyorlar aynı döngüyü taşıyormuş . O yüzden yeni isim yeni bir bebek daha iyi olur