littlemiddle yeni_anne2 bunu çok az bir süre kullanacaksınız. Sonrası için planınız var mı? Böyle yapanlar genelde mecburen yanına yatırıyor sonra aman sabahlar olmasın. Anne yani park beşik tavsiyem.
defnevedoruk yeni_anne2 evet bende sepet beşik almıştım 4 ay kullanabildik hatta sizinkinden büyüktü sepet beşiğimiz
yeni_anne2 Sincapannesii1203 teşekkürler mesela sterililaztör makinasi aldım üc bın piyasa fiyatı bır kac defa kulanıp bırakmış hanımefendi 500 tl sattın aldim 😊
Sincapannesii1203 yeni_anne2 Yaa cok iyi ben pek emin olamuyodm ama besige bayildm yerimde kucuk benim bende bakiyim.Evet onada ihtiyac var sut sagma makineside eksik cok😀
Yeniyeniden yeni_anne2 bu besik kilo 15 kiloda bebek büyüyor tepiswmwycek içinde en fazla 4 5 yatar bunda
yeni_anne2 Sincapannesii1203 bence de bakınn derim illa sıfır alıp yepyeni olmasına gerek yok hangisi uygun geliyorsa onu aliyorumm sıfır alınması gereken şeyleri sıfır aliyorumm ama böyle şeyleri uyguna bakıyorum şahşen😊