Ciceklerrrr Kizlar 40m çıkınca kadin doguma gideceğim de genetik araştırmaya yönlendirsin diye sezeryandan sonra muayne ediyorlar mı 40 miz çıkınca birde karından mi ediyorlar alttan mı
yigitmom_ Ciceklerrrr Karından ultrason ile muayene yapıyorlar . Genetik araştırmaya neden yönlendirmesini istiyorsunuz ? Sezaryen sonrası genelde sadece muayene oluyor da ondan soruyorum
Ciceklerrrr yigitmom_ 26 haftalik bebegimin kalp atışı durdu ilk gebeligimde de 2 aylık iken durmuştu acile gittigimde öğrenmiştim doktorum dogum sonrası genetik araştırma yapılsın dedi