Antıbıyotık tek doz toz ve fıtıl vermıs doktor idrar yolu enfeksıyonu ıcın bu zamana kadarda plasenta sorunu vardı şukur gectı ama fıtılı kullansam mı bılemedım doktor bısey olmaz dedı ama ben pek emın olamadım 3 tane fıtıl cıktı ıcınden sızler kullandınız mı