İyi akşamlar 💕 13 Eylül Cuma günü hastane randevum vardı son adet tarihine göre 8+3 günlük gebeyim 2.gebeligim 2 ay önce 1 dusugum oldu doktor keseyi gördü ama bebeği göremedi 10 günü sonra tekrar gel dedi acaba gec döllenme mi olmuştur sağlıksız gebelik olur diye çok korkuyorum ilk gebeligimde 7+6 da bebegide kalp atışını da duymuştum bunda sadece kese göründü inşallah kalp atışını da duyarım