Merhaba, kıyaslamayı kendimiz yapıyoruz bence. Bunu bırakırsanız daha mutlu olabilirsiniz. Herkesin vücut tipi, boyu, kilo alma yatkınlığı vs öyle farklı ki. Siz şimdi burada az kilo alanları okuyup moralinizi bozuyorsanız, bebeğiniz doğunca bu sefer onun kilo kıyaslamasını yapıp üzüleceksiniz…Yani demem o ki, düşünce yapımızı değiştirmeye çalışalım 😊
Az kilo alanların da, dur şunların moralini bozayım yazayım düşüncesi ile yazdıklarını düşünmüyorum. Kaç kilo aldınız diye soruluyor, herkes yazıyor. Sadece fazla kilo alanlar yazacak değil, az kilo alan da yazıyor. Dikkatimi çekiyor hep fazla kilo alanlar bu konuda takıntılı, arkadaşlar o zaman dikkat edin. Ha şuna ben de hak veriyorum; önce kilo verip sonra kilo alınıyor ve total söylenmiyor o zaman sanki 1 kg almış gibi oluyor bu yanıltıcı tabi.