Dbada Ayın 23’nde sezeryanım var. İkinci kez sezeryan olacağım, tecrübelilere soruyorum daha mı zor ? :(
benimcanimoglumm Dbada bence ilkine gore dahada kolaydi kanama kontrolu disinda ilkinde oyle bsy olmamisti bnde 2.de karsilastim
anneyimben_46 Dbada ayy bende 20 sine olacağım ikinci sezeryanimi bende inşallah hemen kolay toparlanirim🥲🌺
benimcanimoglumm Dbada o agri illaki oluyor ama ben daha cabuk toparlandim mecburen arkada 2 cocuk daha olunca