ikiprensesbebiissss diğer posttan geliyorum canım sanırım bu postu diyorsun, yani bnmde buna benzer oldu ama bnm 18. Haftada 18 mm ölçtü ve acilmserklaj olmamı söyledi doktor, serklajdan sonra güzel geçti iyi ki dikmişiz yumuşama da olmuş dedi, şimdi 23 olacağım yarın sürekli takipteyim doktorda ne durumda açıklık diye kontrol ede ede ilerliyoruz, progestanı fitil olarak kullanıyorum onun dışında da ilaçlarım var serklaj olmamdan dolayı erken doğmaması adına, ve sürekli yatıyorum arada kalkıp çok az odadan odaya yürüyor yemek yerken oturuyorum onun dışında hiç bi iş yapmıyorum