Merhaba
32+3 ikiz bebişlerime hamileyim. Bugünki rutin kontrolümde bebeklerden birinde 13 gün önceki rutin kontrolümdeki değerlerle aynı çıktı. Yani hiç gelişim göstermemiş. Diğeri de normal gelişimi devam ediyor. Şimdi beklemedeyiz tekrar kontrole gideceğim. Böyle benzer bir süreci yaşan oldu mu