Kızlar doğuma 11 gün kaldı en son muane olalı 10 gün oldu tekrar gel demişti doktorum doğuma yakın randevu bulursam giderim diye düşündüm yada doğum la birlikte ama randevu sıkıntısı var doktorun randevusuz da bildim.kadariyla muane etmiyor ne yapcami şaşırdım ya karnım çok düştü 10 gündür yalancı sancilar var başka hiç belirti yok üzerimde hafiflik var korkuyorum bebeğime bişey olur diye bebeğimde 3 gündür hareket azlığı var ediyor ama çok hafif hafif ve sürekli bı yere toplanıyor 🥺