OyaDrdnc aynen canın günde 3 kere kullanman yeterli.peki kanama neden oluyormuş doktorun bişey dedimi? Mesela kesenin etrafında kanama varsa onu atıyor olabilirsin ve onu atman çok iyi bişey atmazsan içindede erimezse kan kitlesine dönüşüp keseye baskı yapabilirdi o yüzden eğer kesenin etrafında kanama varsa sen bu kanamayı atıyorsan hiç korkma canım zaten progestanda kullanıyosun ayaklarını havaya kaldır dinlen bol bol🙏