Sonsuzluk işte bende öyleydim düşük yaptıktan sonra endişelerim oldu çok kafam taktım resme ne hayattan koptum. Bir daha hamile kalamam diye korkuyordum. Eşim bana çok kızmıştı bi süreden sonra çünkü kendimi sorguluyordum hep aceba ben bi hata mı yaptım benim yüzümden mi düştü vs. Sonrada kendime bir süre sonra dedim ki “kendine gel..” kendimi toparlamaya başladım ve kürtajdan 6-7 ay sonra tekrardan hamile kaldım. 2016 aralık ayında kürtaj oldum temmuz 2017’de hamile kaldım işte. 8-9 haftalık hamileyken birden bir kalbi durdu doktorum büyük ihtimal kan pıhtılaşmadan dolayı düştü dedi. Sizin düşük yapma nedeni belli mi?