Sonsuzluk Allah sabır versin dediğim gibi bende o acıyı yaşadım rabbim kimseye yaşatmasın o acıyı. Moral en önemlisi gerçekten. Ben şuan 30. Haftadayım inşallah sende en kısa zamanda tekrardan hamile kalırsın. Ve çocuğunu sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın. Ben Şermin hanıma gidiyorum ve çok memnunum. Doğum ücretleri baya pahalı ama napacağımı bilmiyorum.