Tazeanne56 Kızlar bebek planliyoruz ve adetime iki hafta var ve bugün genel kış temizliği yaptım çok yoruldum acaba o yüzden mi kasıklarım ve belim ağriyor yoksa gebelik belirtisi mi eğer gebelik belirtisi ise düşük yapmam demi bugün agır iş yaptım çünkü
motherof3son Tazeanne56 bende de ilk belirtiler adetime 1 hafta kala göğüs ağrısı bel ve kasık ağırısı olarak başlar. Bunları hissedince adet olacam sandım ama gebeymişim. Yani adet belirtileri ile aynı şeyleri yaşadım eğer ilişkiden ve yumurtlama gününden sonra bunları hissediyosan gebelikten dolayı olabilir
Tazeanne56 Zarifokur yani döllenme zamanı olduğu için mi ağrıyor ama daha önceki aylarda hiç böyle olmamıştım
Zarifokur Tazeanne56 benim de bu ay hiç ağrım olmadı geçen aylar oluyordu ☺️bence dönemsel vücudumuz nasıl işliyorsa artık