babyiscoming_ askm bebişin toplaşmasni hissetmen icin erken bebişin henüz daha cok küçük 27 haftaligm ara ara bende de oluyor ama bebiş degil doktoruna da söylesen erken oldugunu söyler bazen cok yememden kaynakli bazen ara ara hala hazımszlk yaşıyorm oda etki ede bilir ani kalkmalarimda kramlarm da oluyor ama hemen geçiyor kanama su gelmesni şiddetli sancın yoksa sorun yoktur ama istersen doktoruna yine de söyle bebegin ultrasonda 1 hafta ilerde yada geride cikmasi cok normal haftan erken reglinle bir gidicektir ultrasona degilde son regl tarihini baz al