MeLisaaaa0 Sezaryen doğum yaptım pijama hiç kullanamadım. Gecelikle rahat etttim. Girerken çıkarken hamile eşofman altı giydim. Çantana mutlaka geniş tshirt koy demişlerdi. Doğumdan sonra odaya gelir gelmez hemşireler geniş tshirt istedi. Altımda depend üstümde tshirtle geçirdim sadece fotoğraf için ggecelik giydim 😁