Kızlar geldim doktora nst de sancı çıktı. Ama bizim kız uykuluymuş biraz doktor yürüyüş yap bişeyler atıştır tekrar gir nst ye dedi. Doğum olabilirmiş bugün. Çok heyecanlıyım. Tek eşime söyledim. Kimseyi telaşlandırmamak için. Buraya yazmak istedim. Birileriyle paylaşmak iyi geliyo😍🙈