Eddaa_13 Gizemiii ben bugün oldum. Sağlık ocağından aradılar. Aç ya da tok bir sey demediler. Ben kahvaltı yapmıştım ve aşıyı vurdular.
mercimek-123 ben ilkini yaptırdım haftaya tekrar olacağım aç gitmene gerek yok tok gitsen daha iyi bebiş aç kalmamış olur ben tok gitmistim söylediğim de daha iyi ac kalmaman demişti hemşire
mercimek-123 Gizemiii İki doz vuruyorlar birincisini 20.haftam da oldum ikincisinide 24.haftamda olacağım
fairytale_ Gizemiii 3 gün boyunca kolumda ağrı vardı vuruldugum gece ateslendım ve kolum sıstı 1 dozda yeterli dıye dusunuyorum hemsırem zorlama yok demıstı san akalmıs bısey demıstı bende ılk dozu oldum koruması ıcın dıgerını olmasakta olurmus.
Minimalist03 2 kez oldum ilkinde kolum iki gün agırlastı agrı ates olmadı ikincisinde hiçbir belirti yoktu kolum bile agrımadı ağırlaşmadı herhangi bir yan etki görmedim