5 haftalık hamileyim henüz doktor kontrolüne gidemedim bir kaç gün var folik asit eksikliğinde ciddi sıkıntılar oluyor kesin kullanılmalı vs yazanlar olmuş ama ben hamileliğimi fark ettiğimde zaten 4. Haftayı geçmişti planlı olmadığı için öncesinde de kullanmadım folik asit ciddi bir sorun olur mu benim gibi olanlar var mı?