Gulsemin6155 doğuma kadar bende memnundum ama doğum esnasında çocuğumun bileğinin burkulmasına benim dikişler içinde kalmama çocuğumun ve bizim doğum sonrası yaşadığı şeylere sebep oldu, sonrasında nilime uygun yek bir açıklaması olmadı. Söylediği tek şey normal doğum kapalı kutu bazı şeyleri doğum esnasında görüyoruz bu kadar tıp okuyan bilim insanının yaptığı açıklanma bu evet. Kaldı ki 9 ay boyunca kendisi takip etti son ana kadar hiç bi problem yoktı söylediğine göre , hatta çatı muayenesinde senin doğumun çok kolay olur çok hızlı olur dedi bana.. asla hakkımı helal etmiyorum ben bir sene boyunca neler yaşadığımı bilirim.