Baharer321 Kızlar bugün bel ağrım başladı normalmi ara ara aslında zaten yokluyordu sizce normalmi bu haftada bel arğısı çeken oldumu aranızda🥰❤️🙏🏻
newmommmyy2 Bende 7+3 üm o zamanlar olmuştu böyle adet ağrısındaki o bel ağrısı gibi hala bile arada oluyor doktor kontrolümde bana kötü bişey demedi bence normal kanamanız ya da dayanılmaz bir ağrınız falan olmadığı sürece 😊