Dilancck benmde 2. Gebeliğim oluyor kızım 1 yaşını doldurduğunda hamile kaldım hamile kalmadan 2 3 ay öncesinde regl olmuştum hemen hemem her ay test yapıyordm negatifti en son öğrenmeden birkaç gün önce yaptım yine negatif çıktı sonra içime süphe düştü erken gebelik testi aldım ondan hafif silik çıktı meğersem hamileymişim ama normal idrar testinde negatif cıkıyordu o yüzden kan vermeniz daha sağlıklı ben hemen gidip test vermiştim. Hakkınızda hayırlısı diyelim sağlıkla kucağınıza alacağınız günler gelir inşallah