Zada89 Merhaba kızlar benim doğum 8 temmuz Cinsiyetini henüz bilmiyoruz Bulantım öyle çok olmadı benim ilk kıZımda da olmamıştı Sizin nasıl gidiyor??
AyEr Zada89 Gunaydın 🤗 doğum 14 temmuz allah nasıp ederse bıze de doktorumuz kız dedı ama alısverıs ıcın 16 haftalık olsun dedı suan 14+5 olduk sırt ve kasıklarım arada agrıyor senın nasıl 🙋♀️🤰🏼
nazli_ml_k AyEr Merhaba benim de 14 Temmuz nasipse...Sırt ağrılarım başladı bulantılarım bitmedi henüz...Hayırlı doğumlar dilerim....
Zada89 AyEr Ben gecen hafta gittim bebek bağdaş kurmuştu göremedik ☺️ O yüzden belki de kızdır dedi Benim sadece göğüslerimde ağrı oluyor oda geceleri
AyEr Zada89 bu bebısler ya bagdas kuruyor yada zıplıyor 😂bende kontrole gıttıgumde öyle guzel zıplıyordu kı kucuk ınsan ilk göz agrım ❤️
AyEr Zada89 aynen dıyolarkı oğlan bebısler hareketlı olur ama bana kız dedıler 1 sanıye durmuyor ultrasonda😂
Kdrtlg Bende 11 temmuz 15+1 bugün gidicem doktora bakalım cinsiyeti öğrenebilir miyim çok heyecanlıyım😍😍😍😍💕
Zada89 Kızım 4 yaşında çok merak ediyor cinsiyetini her gün soruyor, isim bulacakmış ona göre ☺️ O sordukça beni de meraklandırıyor 😁 Sizin ilk çoçuklar mı?
Merveclk Benim de 12+5 2 gün dün kontrole gittim yüz üstü yatıyordu cinsiyeti de söylemedi 1 ay sonraya dedi çok heyecanlıyım 😊
Zada89 nazli_ml_k ne güzel olur Erkek olunca daha çabuk görüyorlar sanıırım 🤨 benim kini göremedi gitti
nazli_ml_k AyEr çok üzüldüm hayırlısıyla sağ Salim doğuralım inşallah.Allah kucağımıza almayı nasip etsin ...