Kızlar 39+5 haftalik olduk kızımla çarşamba kontrolüm var tam 40.haftamda artık doğum olsun istiyorum,doktor acaba 41i bekleyelim der mi yoksa şu gün gel suni mi verelim der,bebeğimin hareketleri gayet düzenli en son gittiğimde sancım ve açılmam da yoktu ne olur acaba size neler yaptılar?SABIRSIZLANIYORUM