Nazandeniz bende bugun doktora gittim normalde 34haftalik ama bebek 2hafta önden gidiyor ve suyum fazla şeker yüklemesi yaptırmıştım ama Pazartesi günü açlık ve tokluk testi yaptircam doktor kötü birsey söylemedi ama cok fazla olması zararli galiba 😏