Kumsalege Kızlar 13+5 deyiz ve Bi kac gündür acayip kasık ve alt bölgelerinde adet sancısı gibi sancı var belimde aynı sekilde cok korkuyorum ilk haftalar yaşamıştım fakat geçmişti tekrar aynı sancıları yasıyorum var mı yasayan
Aynil710 Kumsalege bende 13+1 im benimde ara ara agrilarim oluyor ve su gibi akintim var sizin alinti durumunuz nedir acaba
Annelikmghb Kumsalege gebelik boyunca bu tür agrilar olacak bebek büyüyor rahim genişliyor ben 26 haftadayim hala ayni agrilari zaman zaman çekiyorum bolca dinlenin solunuza yatın
Nazgrr Rahminiz büyüdükçe bu ağrılar çok normal ben öyle günlerde uyumaya çalışıyordum bakacak bir bebeğiniz yoksa tüm gün dinlenin
Kumsalege Nazgrr teşekkür ederim 🙏 ilk gebeliğim tecrübesizim o yüzden herseyden korkar vaziyetteyim elimden geldiğince fazla dinlenmeye calısıyorum
Nazgrr Kumsalege benimde ilk gebeliğim doktor çok normal olduğunu söylemişti çok şükür şimdi 24 haftamdayım ama ağrılarınız çok şiddetlenirse yinede doktora görünün
Kumsalege Aynil710 benim beyaz yoğun akıntım oluyor doktorum fitil verdi yeşile dönerse kullanmaya başla dedi ama yesile dönmesini beklemeden kullanacak gibiyim korkuyorum o akıntı etkilerse die bebeği
Kumsalege Annelikmghb teşekkür ederim kötü bişe olmasın da cekmeye razıyım🙏elimden geldiğince dinlenmeye calısıyorum zaten baya halsiz kalıyorum ama nedense sağ tarafa yatınca daha rahat yatıyorum bacaklarımda belimde agrı oluyor yastık koyuyorum