Gizemrzgr Ben de kansızlık için tedavi görüyorum esentepe hastanesinde serum alıp çıkıyorum,ferinject ilacımin adı,hatta zübeyde bna dha yakın diye orda taktirayim dedim biz bunu yakamayız falan dediler bn de hastaneme gittim haftada bir takilcak.bn de bi reaksiyon göstermedi ilaç şükür.