Ozleeem98 Merhaba hamişler İzmir’de yaşıyorum devlet hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum acaba devlette doğum yapınca özel oda tutabilme imkanımız var mı biliyor musunuz
cakebabe Ozleeem98 bazı hastanelerde oluyor ama hepsinde değil doğum yapmak istediğiniz hastaneye sorun bence
Yagmurbebek Ozleeem98 bende izmirde yasiyorm hangi devlet hastanesine gidiyorsnz bende özele gidiyordm ama dogm ucretleri cok fazla devlete gecicem
Ozleeem98 Yagmurbebek bende özele gidiyordum karataşa ama her arkadaşım ve akrabam Buca kadın Doğumdan memnun olduğunu söyledi orda bi doktora gidiyorum 2 oldu memnun gibiyim bakalım
Yagmurbebek Ozleeem98 bende bucada oturuyorm memnun degl cevremdekiler diye tercih etmedm. Sehir hastanesine iyi diyorlar.
Ozleeem98 Yagmurbebek ben Şinasi kılıç diye bir doktor var ondan çok memnunum hem odaları falanda temiz