gizemm0688 eminegizem benim her iki memede de iyi huylu birçok kist var. Aylardır Progesteron kullanıyorum. Herhangi bir sorun yaşamadım. Sadece memelerde sertlik ve ağrı oluyor. Tabi siz yine doktorunuza danışın.
eminegizem gizemm0688 içimi rahatlattınız göğüslerim ağrıyor birkaç gündür ben de iki aydır kullanıyorum ansızın aklıma geldi bunla mı alakalı diye çok korktum
gizemm0688 eminegizem korkmayın. Zaten memelerde adet öncesi de sertlik ve agrı oluyor ya onun gibi kist olan bölgelerde fındık büyüklüğünde sertlıkler oluyor. Süt bezleri de aktifleşiyor.