Mrvemr3449 Kızlar lütfen acil bana dönüş yapın idrar tahlili yaptırdım bugün ürobilinojende lökosit yüksek çıkmış enfeksiyon mu oluyor acaba bilgisi olan varsa lütfen yazsin
basakc36 Mrvemr3449 Korkma canım büyük ihtimalle tek kullanımlık toz ilaç verir.Bol su iç.Benim 700 küsürlere çıkmıştı
Bir_nazenin01 Geçmiş olsun enfeksiyon var ama yeni başlamış büyük ihtimalle bol bol su için ve iç çamaşırınızı sık sık değiştirin ilişki de etkiliyor biraz ara verebilirsiniz