Kizlar dün acile gitmiştim lekelenmelerim çok artınca neyse doktorum kalp atışlarını dinletti ama kesende bozulma var dedi progestan verdi 200 mg olanindan düşük tehlikennvar demişti dün geceye kadar lekelenmelerim o kadar çoktu ki ama dünden bu yana progestanu aldıkça lekelenmem bitti sizce bu durumda kesem de düzelmiş mıdır düşük yapar mıyım yada bebegume bisey olmuş mudur cokmkorkuyorum benim gibi aynı seyleri yaşayıp bebeğini kucağına alan atlatan var mı bu durumu? Kanmamain durması iyi birsey demi bu du umda nolur bişey diyin