glycnkrt emirtimr1 evolvia müthişti. ama piyasada uzun bi süre olmayacakmış. sonra olur mu bilmiyorum. bende 18 aylık kızıma mecbur sma aldım.
Lutulut Adenmom_ Buzdolabında mama nemlenir ve tüm vitamin, mineral değerlerini kaybeder, topaklanır, sindirim sistemini yorar😔 Sıcak bile olsa kuru ortamda muhafaza etmelisiniz
Adenmom_ Lutulut ay korktum ben havalar çok sıcak olduğu için çıkarıp kuru serin bir yere koyayım o zaman teşekkür ederim 😔
Lutulut Adenmom_ Çıkarmayın şimdi o kalsın nemli çünkü bozulabilir. Sonrakileri koymayın. Rica ederim ne demek ❤️❤️