Nur67 4 gündür yapıyorum da son ikisi neden bu kadar silik çıkıyor normal mi acaba ya yorumlar mısınız.. 
Elif-ada- Nur67 Adet bitiminde hemen yumurtlamis olabilirsiniz yada LH dalgalanmasidir devamedin henüz erken adet dongunuz kaç gun
Nur67 Elif-ada- adet bittikten hemen sonra başladım zaten adetim biraz düzensiz fakat ilaç kullanıyorum şuan düzene girdi ilaçla yani o mesela ilacım bittikten 1 hafta içinde oluyorum döngümğ o şekilde hesaplasam yine olur mu
Elif-ada- Nur67 10 adet bitmiş test 13 de başlanmış görünüyor onun için dedim daha önce yaptıysanız bilmiyorum
Elif-ada- Nur67 Siz adet bitiminin ertesi günü hemen başlayın pik görene kadar düzene girdi diyorsunuz mutlaka piki yakalarsiniz
Nur67 Elif-ada- 12sinde deneme amaçlı yaptım aynı çizgi çıkmıştı adet bitminin hemen sonraki günü çatlama ihtimali olur mu ki eczacı imkansız dedi ama
Nur67 Elif-ada- tamam oyle yaparım bu ay deneyeyim dedim ilk defa yapıyorum görürüm inşallah göremezsem de diğer aya inşallah
Elif-ada- Nur67 imkansız diye birşey yok benim adet bitiminin 2.gunu yumurtlama gördüğüm oldu neye dayanarak imkansız demiş anlamadim