Tulay_aytac Kızlar 39. Haftayım çok şükür sorun yok bebeğin kafası aşağıda ama kalp atışlarım heycandan titreme basıyo. Avutuyorum kendimi heyecanlanıcak bişey yok herkez hadi demene bakıyo hastane yakın diyerek teselli veriyorum kendime böyle olan var mı?
1850 Tulay_aytac normal bence 37+5 bende azıcık belım agrısı yada kramp gırse hemen heyecan ve panık yapıyorum benımde hastane cok yakın ona ragmen. Herkes aynı durumda merak etmeyın 😊
Tulay_aytac 1850 acaba bi tek benmiyim böyle diyorum, sezeryan olayım bitsin gitsin diyorum ama sonrasında sezeryanın zorluklarını düşünüyorum. gece 4 den beri ayaktayım gündüz işlenirken bişey yok ama seninde mi aynı oluyo kalp atışların artıyo titreme falan ?
1850 Tulay_aytac sezeryan ve normsl dogım arasında kalmak normal. Ama sıkıntı çarpıntı geliyorsa strestendır yada panık atak belirtisi gibidir. Düğümlemeye calıs. Cok stres yapınca oluyor. Bende carpıntı yok ama uykusuzluk var uykuya dalamama yataktan sıcrıyorum falan
Tulay_aytac 1850 sanada geçmiş olsun inşallah. Herkezde farklı sanırım aslında normal doğuma odaklıyım ama birden öyle belirtiler geliyo kontrol edemiyorum sonra geçiyo
Kardii Ayy daha 2 ay var doğumuma ama ne şekil yapacağımı nasıl bi an yaşayacağımı neyin beni beklediğini bilmediğim için heyecanlanıyorum bende 😌💕