Bsrmhmd gözünüz aydın. Bende 36 haftalık hamileyim sancım çok fazla çıkıyor doktorum en fazla pazartesiye kadar beklerim demişti ama sancı ve kasılmadan uyuyamıyorum. Muhtemelen alacak beni de doğuma. İnşallah bebeğini en kısa zamanda yanına alırsın. Benim için de dua edin sağ Salim alayım bende🙏