Kızlar ben ilk öğrendiğimde 21 ağustostu doktora gittim beta takıbımı yaptı sürekli yükseldi ama çok küççük demişti sonra gecen hafta kalp atısını duyarız demıstı geldıgımde duyulmadı hala cok küçük oldugunu söyledı birgun sonra yine bakıcanı söyledı ben sonra baska bır doktora hastaneye gittm oda kesenın boş oldunu kürtaj yapılması gerektiğini söyledi aonra tabi moralmen baya çöktüm bigün sonra diğer doktora yine randevum vardı betam 18000 lere kadar cıktı özelikle sordum bebek var ama gelısımıne bakıcaz dedi ogun ulturosında ölçtüğü 2 ml birgun sonra 3 ml olmustu bugun gittimde yine küççük oldugunu birhafta daha beklememız gerektiğini söyledini ben bi sıkıntı oldugunu düşünüyorum emın olmak istyorlar gibi 2 gun sonrada özele randevu aldım ama buzamana kadar duyulması gerekmıyormuydu sizce