Kızlar bugün sağlık ocağına gittim kan sonucum 396,68 çıkmıştı sağlık ocağı sonuç biraz düşük siz tam bir aylıksınız biz 1000 olmasını bekliyorduk yarın gelin tekrar kan alıp bakalım değeriniz yükselmişmi dedi tamam bende biliyorum değerlerin 2 katına çıkması gerekiyor ama 390 erken gebelik için normal değil mi kadın doğuma gidicem 1 hafta sonraya randevu aldım zaten o zaman 6 haftalık oluyorum daha net anlaşılır sizin ilk betanız kaç çıkmıştı sağlık ocağı çok korkuttu beni sabahtan beri ağlıyorum bir de ilk çocuğum olucak Allah izin verir se