Canlar nasılsınız? Ben ilk oglumda da yaptırmadım ikili test Allah’a şükür oğlum sağlıklı doğdu bu ikinci gebelik bunda da yaptırmadım, siz ne düşünüyorsunuz bu konuda, çok şükür mutlu bir hamilelik geçiriyorum bebişlerimiz Allah’a emanet Rabb’im sağlıkla hayırlısıyla kucaklarinizi doldursun 🫶